Liefde voor je klanten.

15 reacties

liefde voor je klanten - succes met je bedrijfAngst verteert je.
Angst holt je uit.
Angst brengt vertwijfeling en onzekerheid.

Langzaam, maar wel heel zeker.

Tijd om er afscheid van te nemen van de angst en het pad van de liefde op te gaan.

Laat het los. Laat je angst en twijfel los.

Vraag jezelf af: Zou ik dit kunnen loslaten? De mogelijkheid zien is genoeg.
Vraag jezelf af: Ben ik bereid dit los te laten?
Vraag jezelf af: Wanneer?

Zoals ik dat afgelopen maandag op mijn blog op linkedin ook al beschreef. Het gaat om de KRACHT van de LIEFDE. (lees het vooral nog even en laat je reactie achter, klik hier: https://www.linkedin.com/pulse/de-kracht-van-liefde-marielle-van-der-vlies)

Liefde is jezelf respecteren.
Liefde is jezelf waarderen.
Liefde is jezelf ont-wikkelen en bevrijden.
Liefde is jezelf vertrouwen.
Liefde is leven in het nu.
Liefde is loslaten wat niet van jou is.
Liefde is verbinding hebben met jezelf.
Liefde is onafhankelijk zijn.

En liefde is nog veel meer dan dat. Er zijn zoveel woorden voor te vinden. Het is goed en het is een gevoel wat altijd in jou zit en wat sterker is dan jouw angst. Laat het ook sterker zijn.

Er komen zoveel fantastische ondernemers op mijn trainingen. Mensen zoals jij. Met zoveel talent, zoveel passie, zoveel mogelijkheden. En… zoveel onzekerheid en twijfel. Omdat je weet dat er met al jouw kennis en expertise zoveel meer mogelijk is dan wat je nu bereikt. Het is nodig jouw angst te transformeren naar liefde.

Hiervoor moet je IN ACTIE komen. Gaan doen. Hele praktische en simpele stappen zetten. En ik herhaal er nog maar even de eerste en allerbelangrijkste stap..

KIES JE DOELGROEP!

En weet je waarom dit zo’n belangrijk eerste stap is? Omdat de keuze van jouw doelgroep van je vraagt om in liefde naar jezelf te kijken. Wie vind ik nou leuk? Met wie wil ik nou heel graag werken? Aan wie wil ik mijn liefde geven? Het vraagt van jou te kijken naar wat jij kan betekenen voor anderen. Te kijken naar jouw eigen levenslessen. Te kijken naar jouw eigen talenten. Als deze leerzaam zijn voor jou, dan zijn ze ook heel leerzaam voor anderen.

En nee, je doelgroep zijn niet directeuren en leidinggevende in het het MKB. Of managers en leiders en hun team, of ouders en hun kinderen, of mannen van boven de 50, of zieken, zwakken, misselijken. Of weet ik veel wat voor vage beschrijving je er aan kan geven. Of iedereen, nog erger.

Maak het heel specifiek en kies 1 persoon als jouw doelgroep. En die ene persoon is de persoon waar jij gewoon verschrikkelijk veel van kan houden. Waar je heel graag jouw liefde aan wil geven, waar je echt een connectie mee kan maken. Vanuit je hart. Wiens pijn jij kan voelen. Waar je de hele dag mee kan praten, die je alles wilt leren wat jij weet. Kies jouw doelgroep uit liefde voor jezelf, omdat jij jouw passie en talent met hen kan delen.

Dat is de eerste stap. En alleen als je deze stap zet ga je succes hebben met jouw bedrijf. Omdat je alleen een succesvol bedrijf kan opbouwen als liefde de basis is. Go for it, je kan het echt.

En laat me weten of het lukt met het kiezen van je doelgroep. Je hoeft alleen maar JA of NEE te beantwoorden.. Doe dat door hieronder in het reactieveld een ja of een nee te typen. Als je wilt geef je een toelichting. En ik ben je dankbaar voor je kwetsbaarheid en je openheid. Omdat je mij daardoor de kans geeft je nog beter te helpen EN omdat ook de andere lezers van mijn blog een hoop van je leren. Ik geloof daarom dat jouw aanwezigheid op mijn blog zich vertaalt in jouw succes. En dat is… liefde voor jezelf.

En natuurlijk help ik je verder.

Kom naar mijn Implementatiesessie. Want dan help ik je verder met het bepalen van je doelgroep. En de stappen die je daarna moet zetten om ervoor te zorgen dat ze je klanten worden. De stappen die ik zelf iedere dag weer zet om geweldige klanten te krijgen en financiële vrijheid te bereiken. Vele ondernemers gingen je voor.

Maar mijn groepen zijn snel vol, dus snel aanmelden. Klik hier: https://www.succesmetjebedrijf.nl/aanmelden-implementatie-expertsessie/

Ik hoop je te zien en je verder te helpen en ik kijk er ongelofelijk naar uit mijn liefde te delen met jou.

Make it a HAPPY day!
Marielle

PS. Deel mijn blog in je netwerk door op de knoppen in hieronder te klikken. Zo geef je anderen ook de kans hiervan te leren en te profiteren.

15 Reacties

  1. Anneke Stuij

    Ja, mijn doelgroep is kinderen van 0-12 jaar en hun moeders, maar ik merk dat mijn doelgroep nu vanzelf specifieker geworden is. Niet meer alle spanningsklachten, maar meer gericht op angsten, autisme, (hoog)gevoeligheid, hoogbegaafdheid, onzekerheid, vermoeidheid en moeite met loslaten.

    Ik kan vooral helpen waar iemand aangeslagen is door wat er gebeurd en ervaren is. Hoe vind je met je unieke zelf, je draai in je dagelijkse leven? Dat gaat om de verbinding met jezelf en met je omgeving, met als gevolg blijdschap: blij met jezelf en blij met je leven. En ja, dat gaat zeker ook op voor jonge kinderen!

    Antwoord
    • Marielle van der Vlies

      Het zijn vooral de moeders he die je doelgroep zijn Anneke. Je helpt de de moeders en via hen je ook de kinderen. Je primaire doelgroep zijn de moeders, daar praat je tegen op je site. Je secondaire doelgroep zijn de kinderen, om deze te bereiken heb je echt je primaire doelgroep nodig.

      Antwoord
  2. Yvonne Bakker

    Ja, na de nodige omzwervingen heb ik een doelgroep. Een oude doelgroep, want ik ben al eerder met en voor hen aan de slag geweest.
    Mijn doelgroep is vrouwen met kanker. Niet één specifieke kanker, maar vrouwen met de ziekte kanker.

    Hoewel ik zelf geen kanker heb gehad, ervaar ik al jarenlang een diepe drijfveer. Ik geloof namelijk ten diepste dat het niet klopt, niet nodig is dat de mens met een dergelijke impactvolle ziekte in zulke grote aantallen te maken heeft.

    Het is een ziekte die vanuit zo onnoemelijk veel perspectieven belicht kan worden. Perspectieven die allemaal een kern van waarheid, maar nooit de volledige waarheid in zich kunnen dragen.

    En dit onderzoeken en onder de aandacht van mensen brengen … daarin ligt mijn missie…!

    Antwoord
    • Marielle van der Vlies

      Mooi Yvonne, dankjewel voor het delen. Je hebt een prachtige en waardevolle missie en ik ben superblij voor je en trots op je dat je na zoveel omzwervingen je doelgroep hebt gevonden!

      Antwoord
  3. Adrienne Lijs

    Ja, ik kan deze vraag met ja beantwoorden 🙂 Voelt zo fijn! En als ik de antwoorden op mijn enquête lees, kan ik volledig meevoelen. Ondertussen weet ik dat ik ze kan helpen! En dat vind ik dan ondertussen wel weer heel spannend! Maar ik ga ervoor…

    Antwoord
  4. Saskia van de Riet

    JA, ik kies voor mijn doelgroep. En ik heb een heldere doelgroep. En dat brengt me enorm veel… Klanten, reacties op mijn blog, voldoening, erkenning, herkenning… en liefde.

    En de vele lagen die deze zin in zich draagt: Ik kies voor mijn doelgroep.
    IK kies voor mijn doelgroep.
    Ik KIES voor mijn doelgroep.
    Ik kies voor MIJN doelgroep.
    Ik kies voor mijn DOELGROEP.

    Dus liefde voor mezelf, liefde voor mijn keuze, liefde voor mijn doelgroep, mijn prospects en mijn klanten ♡

    Dankjewel lieve Marielle voor dit gave artikel. Je hebt – alweer – geraakt! ♡

    Antwoord
  5. Jantine

    Heb je deze blog speciaal voor mij geschreven Marielle? ? Dank je wel! Voor de inspiratie, de aanmoediging en de oorverdovende duidelijkheid. Spread the love ?

    Antwoord
    • Marielle van der Vlies

      Onder ander voor jou Jantine :-). Maar inmiddels kan jij mijn vraag met een JA beantwoorden toch?

      Antwoord
      • Jantine

        JA, inmiddels wel: krachtvrouwen die hun bruisende zelf weer aan het roer van hun leven willen zetten! Geweldig om de liefde voor deze vrouwen (en dus mezelf ;-)) te voelen stromen.

        Antwoord
  6. dorien

    Hoi Marielle

    Weer fijn om dit te lezen.

    Ja nu weet ik mijn doelgroep.

    Had een enquete gemaakt en hierin kwamen vrouwen tussen de 40 en 60 naar boven.

    Maar nu ik dit lees weet ik het!!!

    Mijn doelgroep is juist degene die niet van nature een Creatief inzicht heeft!!

    En ik zit hier vol van. Maak veel dingen maar ook in het probleemoplossend denken.

    Dank je voor het inzicht.

    Groetjes Dorien

    Antwoord
    • Marielle van der Vlies

      graag gedaan Dorien! COOL!

      Antwoord
  7. Hilde Van Hove

    JA, ik beschreef 6 maand geleden mijn ideale klant.
    Dat is iemand die terug in contact wil komen met zijn passie, iemand die wil investeren in zichzelf en die zijn energie wil verhogen want alles is energie en zonder energie ben je niets, iemand die openstaat voor het idee dat gezondheid meer is dan afwezigheid van ziekte, gezondheid heeft vooral te maken met fysiek, mentaal, emotioneel ,relationeel en spirituele in balans zijn. Iemand die zijn ervaringen deelt en me aanbeveelt bij anderen. Iemand die een commitment aangaat met zichzelf om te groeien in bewustzijn. Iemand die me dankbaar is en me dat ook laat zien. … en ok, momenteel heb ik nog niet genoeg klanten, maar degenen die ik krijg passen wel in mijn besvhrijving 🙂
    En wat die liefde betreft, ik denk dat dat een algemeen thema is voor iedereen dezer dagen … dat is wat we allemaal zijn, liefde … alleen ligt er soms zoveel troep/pijn bovenop dat we dat niet meer kunnen voelen. … laten we allemaal gaan voor liefde, de wereld heeft het nodig.

    Antwoord
    • Marielle van der Vlies

      Tadaaa! Prachtig! Thank YOU Hilde! Zo is het, je hebt zoooo gelijk!

      Antwoord
  8. barbara

    Ik kan nergens de datum vinden waarom het gehouden wordt.

    Antwoord
    • Marielle van der Vlies

      Barbara, de sessie is op 19 april.

      Antwoord

Een reactie versturen

Het e-mailadres wordt niet gepubliceerd. Vereiste velden zijn gemarkeerd met *