Mijn coach zei dat het tijd werd om weer op zoek te gaan naar een leuke partner. Ik voelde me rijk, maar mijn levenswiel had nog een flink gat: de liefdesrelatie ontbrak. Vandaar haar advies. Mwahhh, dacht ik. Als ik eraan toe ben, komt de juiste man vanzelf op mijn pad.

Maar er gebeurde niks. Drie maanden later adviseerde ze me een datingprofiel aan te maken. Dat vond ik echt een belachelijk idee. Maar er kwamen geen leuke mannen op mijn pad en inmiddels was ik wel toe aan een knap exemplaar.

Een aantrekkelijk profiel

Ik ging een cursus doen: How to get the guy. De leukste cursus die ik ooit deed, niet in de laatste plaats vanwege Matthew Hussey zelf. Ik bleek een hele hoop te moeten leren. Ik leerde hoe ik moest daten, een aantrekkelijk profiel moest maken, me moest kleden en de do’s en don’ts van het appen. Allemaal om de juiste guys naar me toe te trekken. Eigenlijk is het net als klanten krijgen, die moet je ook als een magneet naar je toe trekken met een aantrekkelijk profiel.

Een like van Easy Guy

Ik trok de stoute schoenen aan en maakte een aantrekkelijk datingprofiel bij een nette datingsite. Professionele foto erbij. Het was allemaal erg buiten mijn comfortzone. Maar er kwamen in no-time allemaal mannen voorbij op de ski’s, op hun jacht, met hun (heel grote) hond, met hun ouders, met hun kinderen, in zwembroek en ik vond ze allemaal ongeschikt. Maar ineens werd mijn foto geliket door ene Easy Guy (misschien had hij zich beter Zlatan kunnen noemen bedenk ik me nu ☺). Mijn profiel stond pas een week online. Deze Easy Guy vond ik direct leuk. Knap ook en zo lang. Kortom, een aantrekkelijk profiel.

Direct koffie drinken

Ik had van Matthew geleerd om de guy zo gauw mogelijk live te ontmoeten. Niet eindeloos heen en weer mailen, maar gewoon een bak koffie drinken en kennismaken. Net als met klanten werkt dit ook het best. Dus we spraken af en op het moment dat ik hem zag viel ik als een blok voor hem. En hij voor mij. Zijn verhaal, zijn warmte, zijn mannelijke energie, zijn interesses, zijn belezenheid, zijn voorkomen. Ik was op slag verliefd. Dat is vandaag op 14 februari 2019 precies 922 dagen geleden.

Meer aandacht aan je partner dan aan je klanten geven

Ik voelde me heel blij en gelukkig in mijn single bestaan. Daar had ik ook heel hard aan gewerkt. Maar deze 922 dagen heb ik een ongekend grote groei doorgemaakt. Een van de belangrijkste lessen die ik als ondernemer leerde, is om prioriteit te geven aan je persoonlijke relaties. Om je partner meer aandacht te geven dan je klanten. Dat betekent niet dat je je agenda leeg veegt om bij hem te zijn. Nee, het gaat om de energie; bewust aanwezig willen zijn in het leven van je partner.

De hogeschool van de groei

Het is aan mij om mijn eigen leven vorm te geven en verantwoordelijkheid te nemen voor mezelf. Meer en meer ging ik voelen wat de werkelijke betekenis daarvan is, omdat mijn relatie steeds een beroep op die verantwoordelijkheid doet. Het heeft enorme impact gehad op de kwaliteit van mijn leven en mijn werk. Net als de liefdesrelatie is ook het ondernemerschap de hogeschool van de groei. Het vraagt dagelijks veel van jou als ondernemer.

Valentijnsdag

Bewust werken aan de ontwikkeling van je relatie. Iedere dag weer voor je partner kiezen. Iedere dag tegen je partner te zeggen dat je van hem houdt en hem waardeert. Dat je blij en dankbaar bent dat deze persoon jouw partner is. Vandaag op 14 februari is het Valentijn en een mooie dag daar een start mee te maken.

Welke stap ga jij hier vandaag zetten? Laat het weten hieronder in het reactieveld.

Mijn business profiteert van mijn relatie

Misschien heb je geen partner of heb je je partner verloren. Ik verloor ooit ook mijn partner, aan een andere vrouw. Ik heb een tijd geen partner gehad en ik koos er bewust voor weer op zoek te gaan naar een partner, omdat het mij verrijkt. Mijn partner hoeft mij niet gelukkig te maken, die verantwoordelijkheid heb ik zelf. Maar ik groei ervan, iedere dag. En mijn business profiteert hier enorm van.

To serve

Bewust werken aan de ontwikkeling van je ondernemerschap. Iedere dag weer kiezen voor je bedrijf en voor je klanten. Blij zijn met je klanten, ze het allerbeste gunnen, hen dienen. In het Engels is daar zo’n mooie term voor: to serve. Er voor hen zijn, het beste aan ze geven. Net als aan je partner.

Dat is de reden dat ik mijn masterclass Succesvol Ondernemerschap geef.

Anders, maar hoe?

Ik heb de afgelopen jaren honderden ondernemers op mijn events gehad en allemaal hebben ze iets gemeen:

  • ze zijn geweldig leuk en getalenteerd
  • ze durven het niet aan om te doen wat ze het allerliefste doen
  • ze hebben te weinig klanten
  • ze maken te weinig winst
  • ze werken hard en hebben te weinig tijd voor zichzelf

En ze willen het allemaal anders. Maar ze weten niet hoe.

Ik weet het wel. Daarbij het wordt een meesterlijke masterclass die je gewoon niet mag missen.

Geef je direct op. Ik werk met kleine groepen, omdat ik deelnemers graag persoonlijke aandacht geef. Het zou ontzettend jammer zijn als het al vol is voor jij je hebt ingeschreven.

Hartelijke groet,
Marielle

Uiteraard behandel ik jouw persoonlijke gegevens vertrouwelijk.
Ik verwijs je hiervoor naar de Privacy Verklaring.

Ontdek 6 Manieren Om Met Gemak Meer Klanten Te Krijgen

Praktisch handboek voor Startende Ondernemers. 

Ik geef toestemming voor:

Je hebt het ebook succesvol aangevraagd!